akum,ari ni dalam kul 6pagi gitu kan......... umah kite x de karen tau ........kite ingat kan umah kite x de karen rupanya 1 tmn x de karen....................wak 2 tu kite sedih betul ssebab umah kite x de karen.pastu datang sekolah kena pakai baju yg x gosok tau........kesian kite tau...lepas sampai je kat sekolah ramai orang nengok kite tau...pastu kite jadi malu lah .bila sampai kat kelas kawan kite semua tanya "nadia,awak x kosok baju ke?"lepas dieorang tanya macam 2 kite nak jawap ape kite jawap jelah"umah kite x de karen".pastu kite kena panggil ngan ustzah zunaidah sebab nak buat oral al-quran ,fuh masa 2 ramai org ....sebab kite buat kat kelas thn 5saa...masa 2 lagilah kite malu..malu gilalah ngan baju x gosok....pastu waktu kena oral 2 kite b"deba-deba tau sebab kite takut x lulus ..sesiape yg bace blog ni tolong lah doakan kite punya oral 2 lulus tau....amin..................................................oklah sampai sini je kite tulis kite nya blog oklah bye............................esok kite sambung lagi tau bye.............. doa kan tau

6 ceria selalu:

cute teddy bear said...

haha, kesiannye.. jgn mrh ye..

Sarah Syahirah said...

salam ziarah...

Ajda Nuha said...

salam..tgk la blog ana..pastu jd follower tau...

Amirah Aisyah said...

salam...asal lamer x update blog..

hanaQ :] said...

salam ziarah..jd folower kte tau.

nakatsu_168 said...

salam..update la blog..!!!

SUPER JUNIOR!!

KIBUM
DONG HAE
HEECHUL
LEE TEUK

2 yg kite minat..

hehe~

salam..

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 BeaUTIful Day... All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes